Panoramica

Vores tilbagebetalings- og returpolitik varer 14 dage. Hvis der er gået 14 dage siden dit køb, kan vi ikke tilbyde fuld refusion eller ombytning.

For at kunne returnere, skal varen være ubrugt og i samme stand som den blev modtaget. Det skal også være i den originale emballage.

Forskellige typer varer kan ikke returneres. Letfordærvelige produkter såsom mad og friske trøfler kan ikke refunderes.

Et billede af de beskadigede varer er påkrævet for at gennemføre returneringen.

Tilbagebetale

Når din returnering er modtaget og kontrolleret, sender vi dig en e-mail for at informere dig om, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også fortælle dig, om din refusion er blevet godkendt eller afvist.

Hvis den godkendes, vil din refusion blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive anvendt på dit kreditkort eller den oprindelige betalingsmetode inden for et antal dage.

Forsinkede eller manglende tilbagebetalinger

Hvis du stadig ikke har modtaget din refusion, skal du først tjekke din bankkonto igen.

Kontakt derefter dit kreditkortselskab: det kan tage noget tid, før refusionen er officielt sendt.

Så kontakt din bank. Der er ofte en vis behandlingstid, før en refusion bogføres.

Hvis du har gjort alt dette og ikke har modtaget din refusion endnu, bedes du kontakte os på info@luxureat.com.

ting til salg

Udsalgsvarer refunderes med udsalgsprisen.

Udskiftninger

Vi udskifter kun varer, hvis de er defekte eller beskadigede. Hvis du ønsker at bytte varen til en anden af ​​samme type, bedes du sende en e-mail info@luxureat.com og send varen til: TrufflEat SRL, Via Muzio Clementi 11 A, 00193 Rom, Italien.

Forsendelse af returvarer

For at returnere produktet skal du sende det til: TrufflEat SRL, Via Muzio Clementi 11 A, 00193 Rom, Italien.

Forsendelsesomkostningerne for returnering af produktet er brugerens ansvar. Forsendelsesomkostninger kan ikke refunderes. Hvis en refusion modtages, vil returportoen blive trukket fra refusionen.

Afhængigt af hvor du bor, kan den tid det tager at modtage dit erstatningsprodukt variere.

Hvis du returnerer dyrere varer, anbefaler vi, at du bruger en sporbar fragtservice eller køber fragtforsikring. Vi garanterer ikke, at du modtager varen retur.

Brug for hjælp?

Kontakt os på info@luxureat.com for spørgsmål vedrørende refusion og returnering.